What I did to you was hurtful

Hej bloggen!

Nu har det hänt mycket sen jag skrev sist. Jag har nämligen fyllt 15! I lördags, gjorde jag det, och då fick jag jäääättefina presenter! Jag är verkligen nöjd! Lovar att det kanske kommer en lista på det om nån dag.
På dagen var vi och beställde ut bilder på expert, sen gick vi en sväng på stadsfesten, och på eftermiddagen kom kära mormor, morfar och morbror och firade mig! Sedan kom också familjen från Målilla och grattade. Är superglad för allt jag fick! :)
I söndags var jag med Magdalena och åt överbliven tårta, och sen tog vi kort och lite sånt! Mycket roligt! :)
Här är ett par bilder från min födelsedag!

Ja, här skrattade jag väl med morfar antar jag x) haha


Ser ni också vad det står för ord i paketet? :D


Och så blev det dajmtårta såklart ;)


Det var bara ett par bilder, men ni får nöja er! :D

Hugs! Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0