I change my mind, Like a girl changes clothes

Hihi, nu har jag bytt design igen. Jag fick ett litet ryck idag, så jag bestämde mig för att ändra lite. :)
Vad tycker ni? Jag vet inte om jag är redigt klar än.. Kanske ska byta heder till nåt annat, men vi får se. Har såhär ett tag tills jag bestämt mig.
Idag har jag varit i Västervik ett par timmar på eftermiddagen. Det var ju inte så mycket öppet, men jag köpte iallafall en prydnadskudde med Usa flaggan på, och sen 'Bree Tanners andra liv' i pocket! Tänkte köpa ett minneskort, men vi tyckte det var bättre att jag gjorde det i stan här hemma, ifall jag blir tvungen att byta.
Imorgon blir det ju skola som vanligt.. och kanske kör på eftermiddagen. Har tyvärr blivit lite krasslig i halsen, men det går nog över om jag tar och kokar mig lite te med honung ikväll. Eller vad tror ni? :)
Bjuder på en bild ifrån Timmernabben.
-F-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0