den 30 september

Dear blog!

I veckan har jag varit jättekrasslig och hostig. Vilket har varit väldigt jobbigt i skolan. Men tror det har börjat gå över nu! Idag, efter skolan var jag med Magda och sen åkte vi till pappas jobb och jag och Linnéa tränade på våra låtar tills imorrn. Pappa o dom ska ha ljudet på 'talangparaden' i Vimmerby, där jag och min syster + 9 stycken mer tjejer ska va med och sjunga två låtar var! Det blir spännande! :) Min röst höll skapligt ikväll iallfall, så hoppas det håller i sig så. 
Efter det åkte vi till Magda och vi tittade på en film, som hette "Släkten är värst". Den var rolig, fast jag stör mig på sånna filmer där man typ tänker "Neej! Nu kommer dom upptäcka honom och så får han massa skit x)..." ungefär. Hehe.
Ska ta och kolla igenom lite kläder inför imorrn, och sen läsa lite i min nya bok (Vampire diaries - Uppvaknandet och Kampen) jag köpte i veckan! :)

Bild från Norrköping. Hemma hos släkting!


Lovelovelove
-F-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0