All you have to do is dream

Hej Tjena Hallå Tja Hejsan Tjo!... Hola, Guten tag, Hello, Hi!
Idag har jag varit i skolan. VIMARskolan för att vara exakt då. Jag blev väldigt påmind om att jag ska välja gymnasium i januari. Vi fick ut tidningar om olika linjer inför gymnasium och det suger.. Nej, men jag har ingen lust att bestämma det nu. Jag känner mig inte så gammal ännu. (Inte gammal, men ni fattar.) Men får väl se vad jag väljer, det är ju som tur är ganska långt kvar.
Efter skolan blev det lite kör. Min lillasysters kör skulle vi hjälpa till i lite, så. Nu har jag käkat lite och sådär.
Igår var jag med Magda, vi bakade chokladbollar och tittade på film! :)
Bara så alla vet.. mitt hotmail-konto har blivit spärrat! Om ni vill ha tag i mig via mejl, fråga efter min gmail adress så kan ni skicka dit om det skulle vara så. Försöker fixa det, men det lär ju ta ett tag tills jag kan logga in där.

Mår alla bra? Jag mår bra, ganska bra.. OK mår jag, eller sådär OK.. jag vet inte.
Det är så konstigt att man sitter och gnagar på sina problem när man egentligen vet att alla andra också har liknande problem. Eller är det inte så? Jag har ingen aning, men kan inte nån känna lite empati? Hehe :) Vi är ju ändå av samma sort? Haha x) Detta börjar låta som att jag sitter och föreläser en massa elever som inte lyssnar ändå.. hahaha.. haa.. ha.. h.
Okej, nu har jag skrivit av mig lite! Nu ska ni få se lite bilder jag tagit! :)
-F-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0