The word is OVER, look it up.

Ska fatta mig kort den här gången. :)
Idag har jag gått upp ganska tidigt pga att vi skulle på dop. Min syssling Thim döptes, och han var sååå söt! Tog mest bilder på den lille pöjken. Hihi. Och fick i mig mycket gott efteråt, kan man ju säga. Ska lägga upp bilder så fort de kommit in på datorn.
Föressten har kommit på att min förkärlek till country-musik var större än jag trodde. Såklart är Taylor Swift största idolen, men sitter och diggar Ashton Shepherd, Shannon Brown, Dierks Bentley och massa andra, som jag aldrig lyssnat på förut. De är grymma!
Sen gillar ju jag nästan all slags musik att sjunga o spela, det är ju så olika. Och man fastnar ju för olika låtar vare sig det är rock, hiphop eller klassiskt. Men tänk att få skivkontrakt med typ MCA Nashville, eller Big machine records eller Universal studios! Skulle ju typ dö :D haha! Fast det är ju bara drömmar jag har!
Ja, nu ska jag försööööka skriva klart min krönika. Men den vill aldrig bli klar, och det är lite jobbigt.
Ni är bäst!



-F-


Kommentarer
Postat av: Marika

Felicia gumman, så duktigt och otrolig som du är kommer du lätt kunna få ett kontrakt med någon av dem!! :) <3

2011-10-18 @ 21:52:57
URL: http://marikaberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0