October the 1st - Hope you think my favorite song..

Dear dear deaaaaar blog!

Idag har jag uppträtt på torget, på ett lastbilsflak, på en lördag, hehe. Nä men, det var roligt! Och alla som var med (det 11 st tror jag) var väldigt duktiga! Jag sjöng två låtar av käraste Taylor Swift. "Tim McGraw" och "Mean". Tror vi hade lite hedrande av Taylor idag. Sammanlagt var det nog 6 stycken låtar som sjungdes av Taylor Swift! Lite roligt tycker jag! :) (konstigt nog valde ingen av oss samma låt av henne, så det var ju ren tur!)
När vi kom hem åt vi pizza och sedan fikade vi med Andreas familj från Målilla och mormor och morfar. Nu har jag bara varit hemma och tagit det lugnt. Har kollat på ett avsnitt av vampire diaries också. Det var jätte spännande, om jag får säga det själv!!
Nu taggar jag min röst inför imorrn, då jag ska sjunga i Vimmerby kyrka typ två låtar blev jag tillfrågad om i veckan, för den som skulle sjungit hade fått förhinder. Och sen på måndag ska jag ha ledigt på eftermiddagen igen, för att vi ska och sjunga i Silverdalen. Det blev väldigt mycket helt plötsligt! hehe.
Nä, nu ska jag nog kolla lite på tv. Såg föressten på det där magi-programmet förut. Det var coolt!

Hope you're as good as your very favorite song!
-F-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0