9 Oktober - I'm on the edge of glory..

Hejsan där! :)
Vill ni veta vad jag gjort de seaste dagarna? Kanske inte, men iallafall. I fredags var jag i skolan, och på eftermiddagen var jag och tränade med kören. På kvällen åkte vi till Solhem och gick på ugglejakt. Mycket trevligt folk jag träffade! Men det var väldigt roligt där ute i skogen! :)
Och igår så fick jag gå upp tidigt för vi skulle till second hand och sjunga med kören. Efter det gick jag på marknaden med Magdalena. Hittade faktiskt lite grejer! Köpte godis till familjen, ett par örhängen till Linnéa och sen köpte jag ett rött läppstift, och sen ett par shorts inne på Lindex till mig! Det var rea, så blev jätteglad när jag hittade ett par som passade.
Efter marknaden så åkte jag hem och då skulle jag passat min lillasyster när pappa o mamma skulle på storseans. Men pappa orkade inte, så mamma frågade om jag ville följa med. Så det gjorde jag! Och gud, ni vet jag tycker ju inte om sånt där som har med andar och sånt och göra. Men jag kan typ inte fatta det! Det var en tjej som hade blivit utbildat medium hos Terry Evans (han i Det okända). Och hon typ sa att " nu står de här bakom och pratar, bara för o reta mig.." och så skrattade hon. Det var jättehäftigt, fast läskigt! Nu är jag inte lika rädd längre iallfall.. men och så sa hon typ " nu kommer det in en dam här. Hon visar sig i ca. 50-årsåldern och har typ en scarf på huvudet.." och sånt. Och det var folk som satt i publiken som kände de personerna. Och dom fick typ budskap av mediumet och sånt. För andarna typ pratar ju med henne i hennes huvud eller så. Så hon sa till en person att anden (det var typ hennes farmor) ville att en tjej i publiken skulle hälsa till sin familj och att hon älskade dom och sånt! Vissa började gråta, för dom har ju typ kännt av deras närvaro hemma och så. Men sen sa hon att om man inte vill ha kontakt med andar, så säger man bara det eller tänker det, för dom vill inte skada någon eller så. Oftast var det släktingar och sånt som hade gått över till "den andra sidan" o så. Jag vet inte om jag kan tro på det än.. men lite läskigt var det iallfall ju! Vissa saker tror jag verklien INTE på, men vissa känns ganska logiska av det hon sa. Aja, det var vad jag gjorde igår, hehe.
Nu har jag städat mitt rum, och ska äta snart. Sedan ska jag vara med Magdalena!
Ha det gött!
-F-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0