Måndagen den 7 November

Idag var jag tvungen att gå upp tidigt igen pga skolan. Men jaja, det är väl bara att ta tag i det sista fram till jul. Vi åkte skridskor på idrotten och jag kom ganska långt på slöjden. Har inte mått så värst bra, men i alla fall.
Jag vet att vi har hemkunskaps-prov nästa tisdag, och matte-prov veckan efter det. Så har inte allt för mycket plugg än så länge. Sen är det höstshowen på fredag som vi måste öva lite till. Har sista mötet imorgon, och sen får vi hoppas allt sitter till genrepet på torsdagkväll.
Imorgon kanske det blir sånglektion på eftermiddagen, annars ska jag typ bara plugga hemkunskap vad jag vet just nu.
Föressten! Vi har fått en liten kattunge! Eller alltså, en av våra två katter har fått en. Den är hur liten som helst, och lite för tidigt ute tror vi, för vi har inte märkt att hon var gravid innan eller hur man säger. Hoppas bara den överlever. Sen får vi väl se vad det blir för namn med :)
Förut var jag hos Magda och tittade på film och gick till Konsum och lite sånt.
Visste inte redigt vad jag skulle skriva, så hoppas ni inte blev för trötta om ni orkade läsa enda hit.. hehe

Taylor S. har oxo skaffat en                              Bjuder på en liten bild av TVD
kattunge nyligen som hette Meredith!                 gänget! Håller nämligen på att
Så söt!                                                            läsa den andra boken nu.
 

-F-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0