Alla helgons dag - 1 dag kvar innan skolan

Hallå där! :)
Tänkte ni kanske ville veta vad jag har gjort under hela höstlovet?

Lördag: I förra helgen var jag hos mormor och morfar i Hultsfred! Vi var i Alsarp, och jag hjälpte till i trädgården och vi åt mat där. Sen såg vi på tvn och hämtade Tobbe från bowlingbussen och tittade i fotoalbum om jag inte minns fel.
Söndag: Lagade jag och mormor mat på förmiddagen tills Albin och Daniel skulle komma och käka. Sen var vi och handlade och lite sånt. Sen åkte jag hem till Vimmerby igen.

Måndag: Åkte vi till Boda borg med de nya konfirmanderna! Sen kom jag hem på kvällen.
Tisdag: Var jag med Magdalena tror jag, och vi cyklade till konsum och köpte lite och sen såg vi på New moon och käkade gott.
Onsdag: Åkte jag med Linda och hennes familj till Linköping! Vi gick på ikano och Ikea. Gick igenom ikea ett antal gånger och hittade knappt ut, hehe. Kom hem med lite nya grejor! :)
Torsdag: Var jag typ bara hemma hela dagen, men på eftermiddagen åkte vi och lämnade Linnéa till Målilla till Andrea, för hon skulle sova där.
Fredag: Var jag med Magdalena, och vi fotade och såg på film. Sen sov jag över hos henne till idag!

Lördag (idag): Vaknade jag hos Magda, och vi har tagit kort och sett på film igen, och typ lite annat. Kom hem förut och så har vi fikat och ätit tårta med mormor, morfar och Tobbe som kom och firade att Linnéa vann sin grupp i tävlingen i Kosovo förra helgen. Nu har vi varit på kyrkogården och tännt ljus och käkat pizza här hemma. har också sett ett till avsnitt av Vampire diaries vilket är jättespännande! :) Jaa, nu vet ni typ hela min vecka! Har varit väldigt bra iallafall! Har också skrivit färdigt min krönika som har tagit såhäääääääär lång tid att skriva. Och så har jag äntligen bokat biobiljetter till Breaking dawn! Är jättepepp!



-F-
p.s Har bytt bloggdesign igen. Vad tkr ni? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0