Konfirmationen den 22 Maj

Ville bara säga att jag fick en systemkamera i konfirmationspresent! :D haha.
 




Rosor jag fick av min mormor, morfar o morbror om jag kommer ihåg rätt :)


Daniel och Albin sitter och spelar lite sådär. Tog lite smygbilder ;)

Scrapbook/fotoalbumet jag fick av Magdalena! <3


Solen i Vimmerby på kvällen :)


Jag och Magdalena utanför kyrkan :D Det blåste ganska mycket, hehe!
(foto:Magdalenas kamera)


Marika och jag vid församlingshemmet, efteråt :D
(foto:Vår digitalkamera)


Det var några bilder ifrån i söndags! Här är en liten lista på vad jag fick:

-Systemkamera Nikon D3100 + Fotobok
-Kameraväska
-Armband
-Halsband + örhängen
-Halsband + örhängen
-Gitarr i glaskub som lyste (redigt fin o cool!)
-Blommor x4
-Pengar
-Scrapbook/fotoalbum med foton och fint skrivet av Magdalena <3
-Presentkort på Cubus
-Klocka
-Ljushållare
-Jättemånga kort!

Jag tror det var nästan allt, hehe.

Bild på min bokhylla eller vad man säger, med typ alla presenter på! :)
Nu syns ju inte halsbanden, örhängena och armbandet och det på bilden, men de ligger i de små askarna och så. :) Kameran syns ju inte heller på denna bilden, men jag tog kortet med den.


Tack till alla som kom på min konfirmation, och för alla presenter! :D <3

Jag har fler bilder sen i söndags, men det tar jättelång tid att lägga upp alla nu. Det kommer gäster hit ikväll, och imorgon drar vi till Öland med mormor, morfar och Tobias.


Kommentarer
Postat av: Magdalena

Dagen var så fin! :) och du med! Du förtjänar verkligen det bästa! :D Underbara kompis! <3

2011-05-28 @ 15:39:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0