Fredag den 13de - And alone in life and mean

Hejsan hoppsan!

Förlåt att jag inte skrivit denna veckan! Jag har typ glömt och sen inte hunnit och massa.
Det var konfa läger från fredag till söndag men jag och Sanne åkte hem från lägret på lördagkvällen och sen sov jag hemma till söndagen. Lägret var roligt! Men i söndags var det dansuppvisning och det gick bra, och det var jätteroligt. Bilder kommer imorgon!
Idag gjorde jag svenska NP och sen har jag varit i skolan till tjugo i två. Sedan följde jag med mamma,pappa och Linnéa till ALV. Det var lite kul, för det var länge sedan jag var där! :) Efter det kollade jag på Vampire Diaries på datorn. Det var sista avsnittet för den här säsongen, och jag få typ damp, för jag vill veta vad som händer! Haha.
Efter det åkte jag till Magdalena, och vi var ute och tog lite kort och var inne och pratade och sånt. Så man kan säga att min fredag den 13de var inte precis någon otursdag enligt mig. :) Det gillas! I helgen kanske vi ska städa lite i Alsarp och jag ska plugga till matte prov och sånt. Nä, nu måste jag verkligen sova!
Pusspuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0