den 20 Maj - It's The Story of Us

Hallå där! :)
Idag är det fredag, och jag fick tillbaka min okronologiska novell i svenskan.. Gissa vad, jag fick mvg! :o Jag är jätteglad! Haha.  Ah, sen har jag gjort massa annat nu i veckan, men jag kommer typ inte ihåg nåt speciellt för jag är så trött. Jo, igår var jag med Magda och vi träffade hennes klasskompis Veronika, och var med henne och lite. Det var roligt! Har suttit och lockat mitt hår förut, och det tog lite tid kan man säga. Ska nämligen på konfirmationsgrejs imorgon, och då ska vi bland annat bli fotograferade. Men själva konfirmationen är på söndag i kyrkan. Så är liite nervös för det, men det ska väl gå tror jag. Efter det i kyrkan ska vi åka till Alsarp och så kommer lite släkt dit och käkar troligtvis tårta och så där. Men imorgon så anländer våra kära släktingar Inga o Ulla till Vimmerby från Norrköping. Det är alltså min mammas ingifta gammelfaster och hennes syster. De brukar komma ner hit ett par dagar på sommaren och bo i Alsarp. Det är alltid lika trevligt att träffa dom! Så nu ska de komma till min konfirmation och kolla. Nu blev jag ännu mer nervös för söndag när jag sitter och skriver om det, haha. Nu ska jag sätta upp håret i en bulle och sedan gå och lägga mig. Ha det så jättebra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0