We are the world - 5 Mars

Hallå där!
Som jag redan skrivit i tidigare inlägg, så är det sååååååå skönt med helg nu! Alla veckans prov är avklarade, och nu har jag bara musik prov på tisdag. Och det är inte så jättesvårt, det är om klassisk musik, från medeltiden och fram till 1900-talet. Jag ska plugga lite med Linda imorgon eftermiddag, efter att jag varit med pappa och Albin i Mariannelund, och tränat några låtar. Jag ska börja sjunga lite med deras band (Rockkamraterna) till våren och så. Jättekul! :D Idag kom mormor och morfar på dan och var här ett tag. Sen har vi varit hos Linda och hennes familj och fikat också. Trevligt!
Nu ska jag snart läsa lite och sen sova. :) Sorry, orkar inte lägga ut nån bild idag. Haha
Ha det gött!




Kommentarer
Postat av: Lettuce

åhh,, snäll du e som nämner lilla mig <3

2011-03-06 @ 01:09:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0