Morrnmorrn! 26 Mars

Godmorgon allihopa!
Äntligen helg, va? :D Förut ringde Emma och sa att det inte blev någon extrakörlektion idag. Så nu har jag typ hela dagen ledig, till att göra vad jag vill! Haha, det tycker jag om!
Har inte så mycket att göra just nu, så tänkte vara lite extra aktiv här, för stunden.
Jag har tänkt på en sak... det är coolt att, vi lever ju här och med vår tid, eller så. Men så lever det massa andra ute i andra delar av världen ju, som gör nästan samma saker som vi, och sånt. Och de har ju sina vanor, och sina traditioner, och religioner, sina olika hus, affärer och sin tid de följer. Jag tycker det bara är så häftigt att veta om att det verkligen är så, och att man inte är ensam. Eftersom det finns massa länder, och det är olika överallt. Haha, nu var jag lite knäpp, men jag kom på det nyss. x)
Justdet, skulle bara säga med att efter jag har ätit frukost tänkte jag lägga ut lite bilder från senaste gången Magda och jag fotade. Jaa, nu ska jag faktiskt äta frukost. Undrar var jag ska käka... vi får se!
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0