den 3/3 - 2011

Hejsan!
Idag är det torsdag, och den längsta dagen i skolan på hela veckan. På sista lektionen (teknik) så prövade vi våra broar inför klassen hur många vikter som höll på bron. Min och Marikas bro kom tvåa! Vi hade något på 8 kg. Föressten så var det så att, varje par eller grupp fick exakt 50 glasspinnar att bygga en bro med. Och så skulle vi se vem som tålde mest vikt efter ett par veckor och så. Bild kommer nedan! :)
Efter skolan var jag med Linda, och vi pluggade lite till svenskaprovet imorgon och lite. Det var roligt! Hehe, Så nu sitter det lite bättre iallafall! Ska bara läsa igenom so-pappret med, så kör vi på imorgon! Dessutom sa vår fröken att vi, och andra på högstadiet skulle få en överaskning imorgon efter lunch, så får se vad det kan va. Haha!
Nu ska jag ta nåt o äta, och sätta mig vid TVn!
Hoppas ni alla mår jättebra! <3

Det är vår färgglada bro som står mellan två lådor, och så lade vår lärare på vikter en efter en. Den gick ju av sen, men vi kom ju tvåa av flest vikter iallafall, haha! x)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0