25 Mars - Birthday parties

Hallå där!
Idag var sista dagen på praon. Vi har har haft det bra och lärt oss mycket om hur man driver en simhall. Hehe, jaa den i Gullringen. Ne, men det har varit kul att vara där! Vi har fått hjälpa till att städa omklädningsrummen och i simhallen runt poolen. Sedan har vi också fått inventera simmärken, och hjälpt till i stort. Badat har vi fått göra varje dag, och också hjälpt till i simgrupper med olika klasser. En dag var vi med på ett vattengympa-pass. Det var lite pinsamt till en början, men roligt var det sen ändå. Hehe! Har gått i flip-flops typ hela veckan, och jag brukar få skoskav av sånna jättefort, men fick ont på sidan först idag. Det är konstigt att jag inte fått ont mellan tårna som jag brukade när jag var mindre. Haha! Igår fyllde min kära lillasyster Linnéa 8 år, och jag fattar inte att hon växer så fort. Haha, hon har fått så mycket presenter sammanlagt av hennes kompisar idag på kalaset, och av oss med. Däribland fick hon en rosa, fin mobil, som hon verkar gilla! Haha, det var kul idag på hennes kalas. Vi var nere på Ugglan (dagiset där mamma jobbar) och hennes kompisar kom dit. Jag och Magdalena hjälpte till med lekar och vi åt tacos och sedan glass. Väldigt trevligt var det! Nu är jag jättetrött, och jag e ledsen för att jag har skrivit så mycket, men så blir det när man inte skriver på ett par dagar. x)

-Grattis till världens bästa lillasyster Linnéa på 8-årsdagen! :'D <333
jag älskar dig, min lilla blomma, och solstråle!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0