Breaking Dawn del 1, på väg!

Hallå där!
Tittade in på youtube för ett litet tag sedan och blev chockad när jag såg en video där det stod "officiell teaser Breaking dawn... blabla" så jag tittade in på den och trodde först det var en fejk. Men på twilightswedens hemsida stod det att det alltså var den officiella! :D hahaha, blev jätteglad! Jag längtar som en jäkla fåne till den 18 november tror jag det var, då den kommer ut på bio!!

Här är trailern från youtube! :D



Här är Bellas och Edwards bröllopsinbjudan i Breaking Dawn del 1 ! Vem skulle inte vilja få en sådan inbjudan!? Jag skulle då inte tacka nej! :D






Haha, den är jättefin ju! Totally perfect!

Källa: www.google.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0