Albins Student 2011

Min storebror Albin som fyllde 19 för ett tag sedan, tog studenten i förrgår från Fordonsprogrammet 2008 här i Vimmerby. Som tur var så regnade det inte hela tiden, utan solen sken faktiskt för det mesta. Det var kul att ha släkten samlad. Jag och min andra bror Daniel hade vår egen present till Abbe. Vi tog en melodi som redan fanns och så skrev vi en text, och så sjöng vi för alla på "kalaset" efter utsparken. Daniel spelade gitarr till också. Det gick bra, och det var roligt att spela upp den. Hehe, våra kusiner tycker också om att skriva texter och sådant till låtar, så vi antar att det har börjat gå i släkten. Hehe, nä då, men det var kul och Abbe fick texten av oss sedan!

Jag och Albin efter utsparken



Emil, Albin och nån mer på väg till kyrkan


Mina stiliga bröder <3


Kortegen :)


Efter vi spelat vår låt till Albin


Denna mössa blev såklart lite skitig efter allt festande under natten, hehe.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0