11 Juni - Kalas!

Hey guys!

Idag fyller min bror Albin 19 år! Kan man tänka sig? Det känns inte som han är så "gammal" ännu... Ja, så idag har vi städat lite och så, för mormor, morfar och vår morbror ska komma och fira senare. Då ska vi grilla och efter det blir det nog jordgubbstårta som jag skulle göra. Han hade inte önskat sig nåt speciellt, men han har fått två t-shirtar, en kofta/jacka, strumpor, tärningar att ha i baggen, och en wunderbaum och pengar. Det är vad jag kommer ihåg iallafall. :) Sedan får han ju av mormor och dom med sen! Det kommer nog bli kul ikväll! :)
Han tar studenten nästa vecka med.. så nu har han en kavaj, byxor, skjorta, studentmössa och allt sånt hängande nere i sitt rum. Herregud, vad tiden går fort! Men jag vill inte att han ska flytta än, fast det ska han inte föressten så.. x) Haha, han vill typ inte tror jag. Och det är ju bra för mig, för jag kommer bara sakna honom då ju. Skolavslutning nästa vecka med.. usch.. asso jag vill ha lov, men jag kommer typ sakna alla och sen kommer jag bara bli deppig när jag inte har något att göra om dagarna. Så nu måste jag börja planera massa grejer jag ska göra i sommar. Jag ska ha min klänning jag hade på konfan, och sen kanske en lång kofta till. Jag vet att ni inte vet hur det ser ut, men kan ju lägga ut nån bild sen kanske. Hehe. jaa, nu ska jag inte vara så osocial mot de andra här hemma, så nu loggar jag ut. Kram!



Grattis till världens bästa Albin! :D <3



Kommentarer
Postat av: Annina.

sv; Tack så mkt! :) Jag ska svara på ditt mejl med, snart, när jag har tid! x] haha <3

2011-06-16 @ 18:08:04
URL: http://theysaidspeaknow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0