You're still an innocent

DAGENS KLÄDER: Vadlånga pösiga jeansbyxor, Blå och vitrandig långärmad. (den e tunn)
DAGENS FRISYR: Heeeelt utsläppt
DAGENS SMINK: Lite foundation, puder och lite mascara.
DAGENS VILL HA: Längre sommarlov!! 
DAGENS KÖP: Inget ännu iallafall.
DAGENS PLANER: Inget speciellt, vad jag vet. Hittar på något sen tror jag.
DAGENS BÄSTA: Att jag har fått in alla filmer o bilder från kameran till datan nu!
DAGENS SÄMSTA: Att jag blev trött av att gå upp vid 7 idag, haha.
DAGENS ROLIGASTE: När Linnéa jag o Andrea skrattade åt nåt på tvn förut.
DAGENS TRÅKIGASTE: Suttit och väntat på att filmerna skulle laddas in på datan.
DAGENS MISSLYCKANDE: Jag har lyssnat för många ggr på några av de bästa låtarna på spotify, så jag kan inte lyssna på dom mer förrns nästa månad eller hur det är.
DAGENS HUMÖR: Trött men glad.
DAGENS SJUKA: -
DAGENS LÄNGTAN: Tills jag åker till Norrköping, kanske Stockholm och kanske Böda! Blir säkert fler ställen, hehe.
DAGENS FUNDERING: Hur stannar man tiden? Det är bra som det är just nu! :D
DAGENS BEROENDE: Att va omgiven av familj o vänner, och bra musik!
DAGENS SAKNAD: -
DAGENS LÅT: Invisible - Taylor Swift
DAGENS FILM/PROGRAM/SERIE: -
DAGENS MÅSTEN: Gå ut i solen!
DAGENS MOTION: Har inte hunnit göra nåt ännu.
DAGENS VÄDER: Sol, moln och lite blåst.
DAGENS GODIS: Majsbollar! (chokladkulor med nån knaprig grejs inuti)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0