Söndag den 24 Juli

Hejsan!
Hur är det med er allihopa? Jag själv mår bra! Satt nyss och tittade på aktuellt eller vad det var på tvn när de gjorde inslag om attacken i Norge. Usch, vad hemskt! Jag kan inte fatta det.. tänker på alla drabbade, verkligen. Jag vet inte så mycket om det som hände, men tillräckligt antar jag.. Är verkligen ledsen för de som blev drabbade av det där. Vila i frid, ni var värda så mycket mer. ♥

Igår var jag i Vena och tittade på Rockkamraterna (min pappa, bror och deras band) och The Hwillagers (f.d Underlifvens) ! Alla var jättebra! Jag köpte Hwillagers skiva i pausen, och har spelat den idag. Diggar verkligen låtarna! :D
Det gick bra för pappa och dom, och de spelade inte så jättelänge. Men jag kom hem omkring 1 på natten. Det var drag hela kvällen, och det var mysigt att sitta och lyssna. :)
Idag var jag, Linnéa och Andrea och sjöng på Blåbärskullen i Mörlunda! Det gick bra, och det var roligt att vara där. Har varit och sjungit där en gång innan och så. Kanske kommer bilder om någon dag. Även om jag har sommarlov hinner jag inte lägga in så mycket bilder tyvärr.. Men det kommer! :)

Här kommer en bild på Taylor Swifts nya parfym som släpps i USA i oktober! Den heter 'Wonderstruck' och jag hoppas jättemycket att den kommer att säljas i Sverige!! Designen är jättefin och är såå Taylor! :D <3


Nu ska jag äta min chokladkaka och sen får jag se om jag tittar på tv eller någon film som går. Hehe, hoppas alla mår bra!

Loooove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0