Sommar & sol!

Hola amigos!

I förrgår åkte jag och Linnéa till Alsarp och sov där med mormor, morfar och Tobias. Vi spelade till o med kubb ute i gräset, och jag förlorade.. Men iallafall, mormor vann o det var kul! Vi tittade på allsången på kvällen. Sen igår (onsdags) så åkte vi till Storebro för allsången där. Vi satt ganska högt upp på "berget"  så det blev inte så bra bilder men det var jättecoolt! Vi såg bl.a Ulrik Munther, Nanne Grönwall med flera! De var verkligen jätteduktiga! Det kommer nog fler bilder imorgon, om jag hinner och så. Idag kom mamma o Albin och hämtade oss i Alsarp, och så har vi tittat på fotboll nere på Ceosvallen. Det är ju Bullerby cup och så. Sen åt vi glass på torget och nu är vi hemma. Jag har hunnit måla färdigt i köket och nu ska jag egentligen städa o fixa i mitt rum. Men jag måste lägga in lite bilder först. Hoppas ni mår bra allihopa!

Ett tag sedan i det rediga Bullerbyn på Bullerbydagen. Linnéa fick sjunga en låt och jag fick kompa henne på den. Hehe, det var roligt. :)


Häromdagen, när Magda och jag gick en sväng och tog kort!


Fina Magdalena på ängen!


Ulrik på scenen!


Mer bilder imorgon! Om jag hinner ;)

Love - Felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0