Den 3 Juli 2011 - Två månader till min födelsedag!

Hej där! :)
Förlåt att jag hela tiden lovar att skriva så ofta jag kan, med mindre mellanrum. Men nu har det varit lite mycket och jag har inte hunnit denna veckan. Det var ju midsommarafton förra veckan, och det var roligt. Min familj och och jag var och åt hos mormor och morfar. Gott! Jag, Linnéa, Andrea och pappa sjöng, spelade och underhöll sedan i Hultsfreds hembygdsgård på dagen, för mycket folk som skulle dansa runt stången. Efter det åkte vi till Alsarp och där kom det lite mer släkt, + våra vänner från Målilla. Vi lekte typ lekar, som kasta pil och tipspromenad (som jag hade gjort ;) och nån klädnypelek också. Det var väldigt kul, och sen grillade vi och åt, och sent på kvällen spelade vi fotboll ute på ladgårdsplanen, jag, Linnéa, Andrea och Alexander. Sedan sov vi över i Alsarp, och det var premiär för mig att sova där ute i år. Så här kommer lite bilder från midsommarafton!



Goood mat!




Dans runt stången.


Sång o musik i Hultsfred.


Andrea o Linnéa.


Lite släkt o vänner på väg från tipspromenaden.


Grillning på gång.


Albin o jag.




Tårta jag o mormor gjorde!




Katt som kom o hälsade på.








Där var lite bilder! Tyvärr fick jag ta de som jag lagt ut på facebook redan, för det tar så lång tid att lägga upp så många bilder här på bloggen. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0