9 Juli - Hornmarknad

Hej!
Sitter och känner doften av nyklippt gräs utifrån. Kan det bli mer somrigt? Det är redan Juli, och först nu har jag börjat få sommarkänslor! Sitter och plinkar på gitarren lite. Skulle vilja spela in nån låt med kameran, men man har ju typ inte tid och sånt. Haha. :) Jag har inte kunnat lägga ut bilder o sånt på ett tag nu på bloggen, för att det kommer typ upp 'sidan kan inte visas' efter ett tag, så jag har inte orkat försöka, o så.
Idag är mamma, pappa o Linnéa i Horn på en camping och så ska jag åka dit efter lunch med Albin. Så vi ska gå på marknaden där. Det blir nog trevligt! Min morbror Tobias fyller år idag också. Grattis till han! :D <3
Hoppas ni mår bra!
Kramkram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0