She will be loved

Igår var jag hos Magdalena på kvällen, och sen bestämde vi att jag skulle sova där. Vi kollade på Gilmore Girls och En prinsessas dagbok 2. Det var kul!
Idag åt vi på Piri piri, och kollade lite i affärer ett tag, sen drog vi hem till mig och sen har vi inte gjort något jättespeciellt.. Eller jo, vi kollade på Tusen gånger starkare, som jag redan har sett med skolan en gång, men den är bra. :) hehe
Jag märker att jag kollar på film väldigt mkt, haha. Vet inte om det är en bra sak, eller dålig.. Men det är kul o kolla på film tkr jag. :)
Hela sportlovet börjar bli 'uppbokat' nu. Har nästan något o göra förutom på torsdag, fredag och söndag tror jag. Men måste ju fixa lite saker innan skolan och lite med förstås.
Nu är klockan snart fem i 1 på natten, och jag sitter nere med min brorsa nere i källaren med TVn på. Men måste nog gå och lägga mig nu. Jag är såå trött! hehe

Två bilder från idag!


Glömde säga att jag färgade håret i helgen. Inte så jättemycket skillnad kanske, men det behövdes iallafall och jag e nöjd! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0