La vita è buona - 22 Februari

Nu är det redan tisdag. Eller alltså, jag är glad att det mesta av veckan är kvar på lovet ännu, hehe.
Idag kom Emma in till Vimmerby, och vi åkte och badade på eftermiddagen. Annars har jag inte gjort så mycket mer idag.
Imorgon ska jag, Linnéa och Albin med mormor och morfar till Oskarshamn. Morfar ska och rönga sig på sjukhuset eller hur det var, så vi skulle gå på stan, och sedan äta där. Det blir säkert trevligt, haha.
Har jag skrivit att jag och Magdalena hyrde filmen 'Letters to Juliet' i helgen? Den var jättebra, om ni inte sett den så gör det! Huvudrollen Sophie spelas av Amanda Seyfried, som också är en jättebra skådespelerska. :) Jag fastnade för filmen direkt, jag lovar! 
På tal om film, så tänkte jag se 'Vampires suck' snart. Jag har aldrig sett den, så tänkte kolla om man kunde se den på datorn, eller så. Inte för att jag vet om den är bra eller rolig, men det lär jag ju få reda på sen. :P
Nu sitter jag och kollar på Grannfejden. Det är ganska roligt, för de vuxna är så larviga ibland, i de där bråken. x) hehe.


En bild från filmen :)


~



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0