It's time for a change - 25 Februari

Hallå där! :)
Inatt sov jag hos Magdalena. Vi har kollat massa på GG (gilmore girls), så nu är vi redan på tredje säsongen. Pappa och Linnéa hämtade mig förut, och det första Linnéa säger är att 'Kolla, jag har fått en hemnyckel!'. Det var en liten katt på den. Sen sa hon att pappa har också fått en. Då hade han skaffat en med döskallar på, för skoj skull antar jag. Ja, vad ska man säga? Jag har en cool pappa. ;) Haha! Ne,men det var lite kul.
Nu sitter jag i köket och lyssnar på musik, medan pappa lagar Lasagne för första gången. Den är säkert god!
Men om ni läst rubriken, som jag antar ni har gjort, så menar jag att jag ska försöka göra en ny header till min blogg idag bara. :) Ha det gött!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0