den 5 februari 2011

Äntligen heeeeeeeeeelg!
Det är så skönt, utan läxor och man kan bara släppa allt på helgerna. Tycker ni inte?
Idag kom Andrea, Annicka och Anders hit och fikade efter att Andrea varit på audition till ALV. Tyvärr så gick hon inte vidare till imorgon. Men Andrea är ändå bäst! :)<3 hehe
Ikväll blir det att käka godis, kanske kolla på någon film, och vara allmänt lördags-aktig. Men det är inte kul att kolla på film själv, men jag tänkte kolla på Twilight-Eclipse för typ femtionde gången fast med kommentarerna av Stephenie Meyer och Wyck Godfrey. Btw, så älskar jag filmen, med kommentarer från Kristen Stewart och Robert Pattinson! :D haha.
Jag tror iallafall jag kan sitta och glo på extramaterialen i timmar om jag fick. x)
Ja, nu ska jag gå och hälla upp Fanta Exotic och sen godis i en skål, sen drar jag ner i källaren, sätter mig i soffan och drar igång filmen. Bättre kan inte en lördagskväll bli, iallafall om man är själv!

Jag har också denna, fast som affisch på mitt rum.



Här är scenen när den nyfödda vampyren Bree.


Jodelle Ferland - Bree Tanner

 
(Av: Mig)

Där kom lite bilder med, haha. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0