de 3 februari - let's dance!

Tjenareee folks! :D
Idag var det en lång skoldag må jag säga. Först hade vi 'info' när vi kollar på nyheter med klassen i vårat hemklassrum. Sedan var det 'LEVA' och vi pratade killar för sig och tjejer för sig om en film vi såg för två veckor sedan. (Säg att du älskar mig, hette den, och jag tyckte den var hemsk..) Efter det var det Svenska och vi började med grammatik, om satsdelar. På matten fick vi repetera med uppgifter till proven vi ska ha nästa vecka. Sen var det Lunch, (fisk med potatis och sås fick vi idag) och efter maten hade vi SO, då kollade vi på en film om slavar från Afrika. På NOn snackade vi om hur vi ska göra en egen planering till en laboration (vi övar inför nationella proven i nian). Och på Tekniken gör vi en bro av 50 glasspinnar, och sen ska vi se vilkens grupps bro som håller bäst typ. Det var hela torsdagen i skolan.. när jag kom hem kollade jag på lite läxor, mest engelskan och tyskan eftersom vi har glosor och sådant i det. Klockan 19, så började dansen, och eftersom jag inte var på den förra veckan när det var första gången så var det roligt idag! Den nya dansen vi ska köra på uppvisningen är jättehäftig, men lite svår. x) Låten till 'första' delen heter typ We are robots eller något liknande haha, Får se hur det går.. Nu ska jag duscha, och sen ska jag kolla igenom lite läxor till imorgon med, sedan har hela denna dag gått den med. Imorgon ska jag till tandläkaren på morgonen, sedan går jag tillbaka till skolan igen.
Nu skrev jag ovanligt mycket, men hoppas ni överlever! :D

MITT SCHEMA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0