19 Februari - Sportlov

Äntligen lov! Denna veckan har gått jättefort, men det har gått bra.
 
Föressten, jag vet inte redigt vad jag ska skriva om i bloggen. Men om ni har tips och sådant på hur jag kan förbättra mig, så kommentera dom bara! :)

Jag vet att jag typ inte har skrivit på hela veckan, men jag har inte hunnit och så. Tiden bara rinner iväg ibland!
I går var det fredag och jag åkte till Magdalena på kvällen. Vi kollade på Gilmore girls, och sen fotade vi lite. Vi hade lite 'dröm-tema'. Fick också lite kläder av Magdalena, det var roligt! Tack <3 Haha, men sen så åkte jag hem, och då var klockan ganska mycket, så jag kollade bara datorn en gång, och sedan gick jag och lade mig. 
Nu har det börjat snöa igen! Det är lite tråkigt.. men jag får väl låta naturen sköta sitt, så sköter jag mitt. ;) Hehe, solen lyser ju iallafall, och det är ju skönt!

Jag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0