I'll love whatever you become

Det är snart juuuuuuuuuuuuul! :D Kan inte fatta det!! Jag längtar såå till julafton och allting! Har inte så mycket och skriva för tillfället tyvärr. Förlåt för det! Har varit mycket nu med lucia och lussevaka och allting. Imorgon är det sista dagen i skolan innan jullovet. Och det är sååå skönt. Ska se på film med klassen och sen ska jag, Linda och Madde sjunga en låt a capella på julshowen också. Om våra röster håller vill säga.. kan ju säga att många är hostiga och så nu som ni kanske redan vet. Sen ska jag dela julklappar med Magdalena på torsdag oxo! Ska bli väldigt kul, börjar bli en tradition nu. Jag har suttit och lyssnat på lite ny musikstil ikväll till skillnad från vad jag brukar, så här kommer en ny spellista ni kan lyssna på som jag gjorde nyss. Fått inspiration från Vampire diaries programmen och lite sånt! :) This is good stuff man!

http://open.spotify.com/user/felamusic/playlist/2zZyp2rXU4Fp3kUHXTjhu2
-F-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0