I am mad. Sooo mad!

Dear blogreaders, 

Blev en trevlig dag igår hemma hos Magdalena, såg på ett antal filmer. "Allt för min syster" och "Dumpa honom", om jag kommer ihåg rätt. Vi gick en sväng på stan och det regnade ju i stort sätt hela dagen, så det var ju ingen höjdare med vädret. Idag har det bara regnat lite, men det är mulet.. tyvärr. Fast jag är glad ändå, lite.. Hehe, för idag ska jag och min familj åka till mormor och morfar i H-fred och äta kräftor!
Men jag är arg idag också.. ljudet fungerar inte på datorn. Musik är ju det enda jag lyssnar på när jag sitter vid datorn, och så FUNKAR det inte! :( Pappa sa att det var nåt fel med ljudkortet.. Ja, men kan nån ta och fixa det då! Alltså, jag har inte såååå många CD skivor så jag kan lyssna på det jag vill utan datorn. Haha, jag börjar nästan skratta. x) Men troligtvis har vi lagat ljudet snart igen.

Men ni som har ett fungerande ljud på datorn kan ju ta och njuta av den här låten! :)
Det är Taylor Swifts låt 'Untouchable', den sitter som klister på min hjärna. Här är en cover av två andra duktiga tjejer.



-F-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0