3 Aug - With or without you

Hejsan! :)

Nu är jag hemma ifrån Hultsfred! Linnéa och jag sov ju där hos mormor o morfar inatt. Så idag har vi målat klart väggen på garaget, och lite. Sen åt vi glass på stan med mormor.♥ Det var roligt hos dom! Vi åkte bussen hem till Vimmerby, och vi fick till och med åka gratis, pga fel i kassagrejen på bussen. Mamma o pappa mötte oss på rese och sen åkte vi direkt till Krön och fikade vid vattnet. Linnéa tog ett dopp där med! Hon är ingen vattenkruka kan man ju säga.
Imorgon ska jag troligtvis åka till Madde och va med henne! Sen på fredag ska jag troligtvis va med Linda!

P.S
Idag är det är 1 månad kvar tills jag fyller 15 år! :D Kan inte tro det själv!

Taylor Swifts låt 'Tim Mcgraw' är en ny favorit som jag gillar att spela o sjunga här hemma, och den är jättebra och väldigt fin video!


xoxo
Felicia

Kommentarer
Postat av: Annina.

vi ska till Björköby imorgon, men vi stannar bara där 3 dagar, så hinner nog inte åka in till Vimmerby "/

2011-08-08 @ 16:22:40
URL: http://theysaidspeaknow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0