Lördag 16 April

Skönt med helg igen! Jag har inte hunnit vara inne i bloggen på jättelänge, men tänkte skriva lite nu.
Jag har tråkigt nog varit förkyld och snorig hela veckan, och det är inte så kul. Det betyder ingen sånglektion, och ingen kör.. Och det går ju inte bestämma över näsan, alltså när den vill bli frisk heller. Så jag är inte redigt frisk än.. men försöker kurera mig så gott jag kan. Förra lördagen var jag i Lönneberga med konfirmationen och gick vandring och massa sånt. Det var kul, men det var nog därifrån jag blev förkyld, för det blåste jättemycket. Hehe.
Sen har jag bara varit i skolan nu i veckan, och sen i torsdags var det dans, och då var jag med Linda lite innan. Och nu igår, var det en grej på skolan som hette 'Frammisgalan' typ om Vimmerby och massa. Så det var massa politiker där,och sen kom AL-högstadium och innan var gymnasiet där på samma grej. Så sen var det ett disko på kvällen, för dom som varit där, men jag gick inte. Det var inte så många av dom jag brukar va med som skulle gå, så jag och Magdalena var på kvällen, och åt frukt i smält choklad och sen lite mer gott, haha. Vi kollade på Gilmore girls oxo, den femte säsongen var vi på nu. :) <3
Idag ska vi och hämta vår husvagn i Alsarp hos några som bor nedanför 'vårat' hus och så. Det var ett tag sedan jag var där, så det blir kul, även om det bara är en stund. Alsarp är bäst, fast det är finast på sommaren!! :D <3 haha. Sen kanske vi skulle träffa familjen i Målilla, men jag vet inte.
Skulle bara lägga ut några bilder oxo på filmer och sånt.

Denn film kollade jag på här hemma, och den är jättebra och rolig! Rekommenderas att se! :D Även om ni har sett den första och tycker den är bra, så kommer ni inte tycka den här är dåligare, för det är inte så. Enligt mig!


Denna bok har jag velat ha ett litet tag, och nu frågade jag mamma, så vi har skickat efter den! Hihi :D Hoppas den kommer fram bara.


Här kommer några bilder från en film som heter Cirque du Freak: The Vampire's assistant. Det är en film som är baserad på de tre första böckerna med Darren Shan. Jag har bara läst den första boken, och jag har inte sett filmen ännu. Men den är säkert värd att se!







Jag tycker spindeln Madame Octa, ser väldigt stor och läskig ut! :o x) haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0