Den 19 april - And I can't breathe without you, But I have to

Sitter och funderar lite.. lyssnar på musik...solen lyser.
Är såååååå fint väder, så borde inte sitta här och dega. Har några läxor till imorgon, men bara glosor och lite sådant smått. Ska till Magdalena snart oxo! 
Men har tänkt ändra min header lite också snart, för att det är ju inte snö längre! Men måste ju ha lite bilder också för det.
Föressten, är det någon som vet hur man lägger ut exempel videor från youtube på bloggen, så man kan kolla på bloggen och så menar jag? Och vet någon hur man lägger ut filmer som man har gjort själv på bloggen, eller så? :) Skulle vara jättesnällt om någon ville svara på det. Haha.
Nu ska jag gå och äta innan jag drar till Magdalena! Mår alla bra? Hoppas det! <3

Linnéa och jag i gungan på skolan.


Gästgivarhagen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0