25 April - Hemma igen!

Jaa, igår morse åkte jag, mamma, pappa, Albin och Linnéa till Ullared med husvagnen. Vi checkade in på campingen och åkte till Gekås för lite shopping. Vi plockade massa kläder och lite annat. Har hittat en konfa-klänning/avslutningsklänning också! Så nu är det gjort, hehe. Har inte tagit kort på allt jag köpt men jag ska skriva en liten lista på det jag fått. Jag kan ju säga att det tog lite tid att somna för några vissa personer bara låg och skrattade hela tiden.. Pappa och Albin.. x) Hahah! Jag blev nästan förbannad! Fast det var lite kul när man tänker efter, men inte när man är trött. Idag gick vi också en stund på Gekås, och jag köpte lite smågrejer bara, för hade ju köpt typ allt i Söndags. Ja, nu är vi hemma i lilla Vimmerby igen, och Linnéa och jag har på Körslaget i vardagsrummet. Vem hejar ni på? Gabriel eller Andreas?? :) Jag tror jag hejar på Andreas även om Gabriels kör var bra. För han kan ju redan allt, för han är ju typ expert eller hur det var. Men jag vet inte, asso båda är bra.
Nu ska jag kolla lite på tv:n snart och imorgon ska jag hitta på något kul tror jag, haha.

Gekås:
-Långärmad tröja ( Typ grå och vit med amerikanska flaggan och lite på framsidan )
-Stor/kort/svart t-shirt ( svart som det står "New York" på )
-"Mellan-blå" jeans
-Strumpor
-Klänning ( blommig, eller hur man säger, med korsade band på ryggen )
-Vitt Linne
-Svarta+Grå tights
-The Twilight Saga: New Moon ( DVD [Two disc edition] )
-Foundation+Puder
- Ett Kolliegeblock
-Band till håret (Lila)

Asso jag kommer inte ihåg mer nu, men jag är jättenöjd!

Så glad är jag efter två dagar i Ullared! :)


Ego picture! Hahaha!


xoxo


Kommentarer
Postat av: Magdalena

Svar på kommentaren jag fick på min blogg: Ja! det var as kallt men kul! :) Heheh.

Låter som att du fått med mycket fint hem i från Ullared :) så roligt! Jag vill också dit! :D

2011-04-26 @ 11:07:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0