22 April - Långfredagen

Hej där!
Igår var jag i skolan, och det var lite segt, men det gick fort för att det var sista dagen. Så nu har jag PÅSKLOOOOV! :D Haha, var tvungen med en smilis där. Det är så skönt, för att det är så fint väder också!
Jag fick hoppa över dansen igårkväll för jag åkte med pappa till någonstans utanför Virserum till en gammal skola och sjöng. Jag kommer inte ihåg namnet men ändå. Det gick jättebra, och jag kände mig gladare än vanligt för att jag har varit förkyld så länge, och har inte kunnat sjunga på ett tag men nu gick det bra, med hjälp av lite halstabletter. Jag fick ett påskägg fyllt med godis och lite pengar med.
Nu är jag hemma hos Magdalena och vi har satt upp deras studsmatta. Och nu gjorde vi precis om våra headrar till våra bloggar. Vi kände att vi behövde lite nytt inför våren och allt. Vi ska snart gå och hoppa lite på studsmattan, och sen kanske kolla lite på Gilmore Girls.
Puss och kram - skumbanan!


[Bild från 19 April!]
Foto: Magdalena Johansson (www.linneamagdalenajohansson.blogg.se)
På bild: Jag


Kommentarer
Postat av: Ulrika Peterson

Sötnos! <3

2011-04-23 @ 09:52:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0