18 April - Gotta live my life

Hey guys!

Idag, har jag varit i skolan och min hosta har fortsatt över helgen. Det är tråkigt... Men vad gör man? Jag kan inte sjunga och ha roligt! Då hostar man, och dessutom kan jag inte hoppa så mycket på studsmattan, för då blir det bara värre. Haha.
Vi hade hemkunskap, och lagade hamburgare, nice! Men sedan hade vi cirkus två timmars håla fram till lunchen vid 12. För att vår so-lärare och en av våra klassföreståndare var sjuk idag. Så jag och tre kompisar gick hem till mig och kollade på film. Vad ska man hitta på annars, när man inte har nåt och göra liksom. Haha. Nä, men jag kunde tyvärr inte gå på sånglektionen idag heller, och det är surt... Men hoppas det blir bättre till på onsdag, när det är kör. Det är ju så fint väder, men det är inte lätt att få det att bli bättre om man ska vara ute också.. Nu ska jag dricka te med honung och kanske se någon film.. igen. Kommer några bilder från igår när jag, mamma och Linnéa cyklade till Gästgivarhagen och tog lite kort. Myyys!





Kommer fler senare, kanske. Hoppas ni mår bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0