when i look at you

Hallå, allihopa!
Idag är det Söndag och sista dagen på den här veckan. Inatt sov jag hos Magdalena. Vi var ju i Västervik igår och Magda var med. Sen på kvällen blev det lite sent så jag sov över hos Magda. :D Det var roligt! Men det var därför jag inte kunde skriva i bloggen igårkväll. Men vi såg också på "The last song", och fy vad den var bra! Helt grym asso! <3 Den rekommenderar jag er att se! Idag var jag med Linda på eftermiddagen, och det var trevligt! Hehe, nu har mormor, morfar och Tobbe varit här och fikat. Så nu har dom åkt hem. Nu skriver jag lite med några kompisar på msn, & lyssnar på musik. Ikväll ska jag se på Mamma Mia, med familjen. Jag har sett den jättemånga gånger redan, men jag tröttnar aldrig på den! I love it! <3 Blir inte långt inlägg nu för jag har lite fullt upp. Imorgon är det en ny vecka med nya dagar, och det är skola med så jag måste fixa lite till imorgon. Hoppas ni alla mår bra!
xoxo
Felicia

Kommentarer
Postat av: My

Hej! Tack för din kommentar och kul att du gillar min blogg! Som svar på din fråga, har jag satt länken till min klocka ( länken hittar du efter du har designat den och kopierat den nedersta länken på clocklink sidan) under

</tag:if>

</tag:profile>

</div>

HÄR.

Det är kanska högt upp i kodmallen. Om du vill ha den längre ner så är det bara att prova sig fram. Var noga med att kopiera hela kodmallen innan så du har en extra kopia hur den var från början om det skulle skita sig. Hoppas det funkar nu! :)

2010-09-13 @ 07:11:42
URL: http://myknut.blogg.se/usa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0