We are all the winners

Hellujsan! :)
Idag är det Måndag och jag har varit i skolan. Marika fyllde fjortis idag. Hehe, 14 i alla fall! <3 Just nu sitter jag här vid köksbordet och äter lite mat. Mamma kollar i en tidning. Senare ska jag på min sånglektion. Vi har SO-prov på fredag och det gillas verkligen inte... Vi har tyska till onsdag & fredag och engelska likadant, fast engelskan till onsdagen har jag redan gjort så jag har inte så mycket kvar att göra på den delen. Just det, imorgon ska jag på utvecklingssamtal. Undrar hur det kommer gå.. Men vi får se, ha en fortsatt bra dag!
Så jag inte glömmer det, här kommer bilderna på det jag köpte i Linköping i Lördags!




Jag hade lite tråkigt i bilen, så... x)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0