life's a dance

Tjenamors!
Idag är det Onsdag och jag gick upp som vanligt vid klockan 07.00. Jag vaknade lite tidigare så jag låg och läste lite också. Sen kom mamma in och väckte mig när hon hade tvättat håret. Sen fixade jag mig och åt sen kom Louise, och vi gick till skolan. På idrotten sprang vi 3,6:an. Vi trodde det skulle bli bättre tid på hur snabbt vi sprang än förra veckan, men det blev bara två minuter bättre. Och det fattar inte jag! Vi sprang faktiskt väldigt mycket mer än förra veckan, men jaja.. Förut såg jag, mamma och Linnéa på Idol. Det är superbra! Jag har redan hittat två stycken favoriter. Hehe, jag är såå trött.. jag ska snart lägga fram lite kläder till imorgon. Jag är inte pepp för imorgon.. Vi har typ bara massa grundämnen, och teknik och LEVA. På kvällen blir det dans, jag går på streetdance, om ni inte redan visste det. Men nu måste jag snart sova. Puss på er!
xoxo
Fela


Shit, vilken bild! x'd Men jaja, love you guys <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0