Den första September

Hallihallå! (:

Skolveckan har varit ganska dryg men skapligt OK. Vi tog skolfoto igår. Det blev nog rätt så bra. ^^ Haha, vi får se.. Veckan är inte slut än, nejdå, det är bara Onsdag. Idag slutade jag fem i halv 3. Sen gick jag med Madde till kören. Vi har börjat i ungdomskören nu. Det var ganska kul! De flesta är ju lite äldre, men man presterar bättre och fjantar sig inte som man gjorde innan med de små, i den "lilla" kören. Efter det så cyklade jag hem och fick ett litet ryck, så jag började baka kakor och en sockerkaka till mitt kalas på Fredag. När jag fyller 14 ÅR! :D Hehe, längtar skapligt mycket alltså! Imorgon är det Torsdag och då är det första gången på dansen. Vi får se hur det går. Imorgon slutar jag ganska sent, fem i fyra. -.- På morgonen har vi "leva". Vi ska typ dansa. Och jag vet inte om man ska ha med speciella skor eller nåt. Asso ingen i min klass är inne på msn.. Får väl fråga Louise imorgon. Nu är klockan ganska mycket och jag ska torka håret och lägga fram kläder till imorgon. Så ni får ha det så bra så ska jag försöka att inte glömma bort att skriva här i bloggen. Jag är fortfarande ganska dålig på det. Men jag skriver snart igen!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0