Tjabba, tjena, hallå!

Idag är det torsdag och jag var på praoen igen. Igårkväll var det ju modevisningen och det gick bra, jag fick hjälpa till mer än jag trodde, men det var kul. Så idag röjde vi undan allt i mässhallen och byggde om scenen, till på tisdag då den stora teatern ska vara där. Jag har också fått hänga iordning alla galgar som ska användas i garderoben då. Förut var jag på dansen med Linda och det var jättekul, för jag har inte träffat en enda kompis på hela veckan. Jag känner mig faktiskt lite för avlägsen från vardagen eller hur man säger. Det känns inte likadant som när man går i skolan och har allt i huvudet. Jag höll till och med på att glömma dansen, fast jag kom på att det var dans i dag, på förmiddagen. Nu ska jag gå och äta nåt för jag är hungrig! Ha det så bra allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0