Söndag med Magda

Hallojsan allihopa!

Idag vaknade jag av att min lillasyster spelade nån musik på familjens dator. Hehe, men sedan läste jag ett tag och när jag klev upp åt jag frukost. På förmiddagen gjorde jag inte så mycket och efter lunch gick jag till Magdalena. Vädret har varit regnigt idag också. Kan inte komma på när det inte har varit det denna veckan.. Eller jo, det har ju snöat lite med. Hos Magda tog vi kort på vatten. Det gick inte jättebra men det är kul att pröva lite nytt. ;) Nyss var vi nere på stan och käkade kebab-tallrik. (Y) Det är typ, asgott! När vi gick hem så blev vi skiträdda! Det var typ en kille i en bil som körde as sakta och stannade. Vi gick en genväg förbi AL-skolan. Sedan ringde vi till Albin, min bror. Men han fattade ingenting! Men sedan gick vi lite skraja hemmåt och kom som tur är hem oskadda. Haha, nu sitter vi i mitt trygga rum och bloggar. Imorgon bär det av till pappas jobb på prao. Det blir nog kul. Hoppas ni har haft en trevlig söndag, för det har jag haft!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0