Matt som i matta, eller matt som i trött?

Haha, nedå, jag är inte så trött. Jag är bara lite matt i benen. Det var marknad på torget idag och då följde jag med mamma, Linnéa (syster), Kicki och Almina (Linnéas kompis och mamma) dit. Jag köpte ett armband, som är på bilden där nere. Och så köpte vi lite godis och mamma köpte en julstjärna till mig. Den var jättefin! På stan fikade vi också på ett jättemysigt café som kallas: 48:an. Det är jättemysigt där och goda bakelser. När jag kom hem satte jag mig och började på min inlämningsuppgift i Biologi. Så nu har jag bara en sak kvar att skriva på den uppsatsen. Skönt! Jag ska ha läst ut en bok till på tosdag nästa vecka, fast det hinner jag göra, och sen ska jag köpa presenter till två av mina kompisar, Jenny och Marika, som har fyllt år. :) De ska ha fest på Fredag-Lördag. ^^ Aja, imorgon måste jag till kyrkan igen p.g.a konfirmationen. Ha en bra dag! :D

Lite suddig bild p.g.a min webbkamera.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0