Bom, bom, bom

Hejsan hoppsan allihopa! Idag har jag varit med Louise. Det var kul, för vi har inte träffats på jäättelänge. Hehe, så mycket skratt och skoj blev det! Min lillasyster var med Andrea, en tjej som var med på tävligen i Mönsterås. De var på ALV, och hennes föräldrar kom hem till oss efteråt och pratade lite. Mycket trevligt! Jag har tänkt på en sak... det blir mörkt så tidigt nu för tiden. Det är tråkigt, för allt blir så mörkt, haha! Nä, jag ska inte snacka så mycket strunt idag. Imorgon blir det nog eventuellt att bada med några kompisar i H-fred. Vi tänkte hitta på något nu på lovet innan skolan börjar. Jag är inte pepp på att börja skolan igen. Vi har två prov nästa vecka, tre dagar i rad. -.- Usch!!! Aja, ni får ha det så bra! Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0