17/9 - Not ready to back down

Hejhej! :)
(var redo på ett låååångt inlägg ;)
Dagen har varit kul, har umgåtts med Magdalena hela dan! Vi cyklade till stan och tittade i massa affärer. Blev inget köpt, men det var kul ändå! Sedan gick vi ut en sväng och jag fotade Magda, och hon lite på mig. Efter det har vi suttit vid datorn och tittat lite. Magdalena klippte min snelugg igen, för den hade växt ut typ 1 cm över mitt ena öga, och så klippte hon upp håret lite. Blev väldigt bra!
Innan jag åkte hem lockade vi varandras hår och försökte göra en T. Swift-frisyr, hehe. Och så kollade vi på "Pretty woman" ett tag. :)
Nu är jag hemma, och har ätit god mat! Kött, pommes och bearnaisesås! Vet inte redigt vad det är på tv ikväll, men vi får väl se. Imorgon ska jag troligen på ett konfamöte och se om jag ska hjälpa till att vara ledare på läger och sånt. Vi får se! Jaha, jag hade tänkt att kolla på Vampire diaries säsong 3, men hittar ingen sida där de visar första avsnittet, hehe. Nån som vet?
Kanske ska titta på ny design till bloggen, om jag hittar nån bra. Men sånnafall vet ni att jag håller på att ändra, om det ser konstigt ut, men det är inte säkert att jag gör.
På tal om bloggen.. har inte fått mycket kommentarer alls på senaste tiden. Haha, inte för att jag vill ni ska känna er tvingade lixom, men det är alltid kul med lite respons när jag skriver, hehe. :D  Om ni skulle ha förslag på vad jag kan blogga om ibland, så det blir mer intressant, så släng gärna in en kommentar!
Det kan ha med nåt intresse att göra, eller nån hobby eller tv-serie, foto, böcker, ja vad ni känner för o tipsa om. Bara jag tycker det är kul.. x) haha, är ju lite seg med uppdateringarna eftersom jag har så mycket med skola och allting! Ni vet säkert hur det e :)
-F-

Kommentarer
Postat av: magdalena

Hej hej :) Jag var tvungen att skriva en kommentar ju ;) Jag har haft superkul idag! :) du är bäst! :D <3

2011-09-17 @ 21:28:28
URL: http://linneamagdalenajohansson.blogg.se/
Postat av: Mamma

Nästa gång ni går i affärer så ta med kameran och fota;) Älskar dig kram mamma <3

2011-09-18 @ 08:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0