I'm so happy I'm so glad that I got you

Mamma, pappa och Linnéa kommer hem inatt!  Är såå glad! <3

De har typ varit borta nere i Kosovo i nästan en vecka, så självklart har man längtat lite efter dom.
Och sen blev jag glad i förrgårs kväll när de ringde och berättade att Linnéa vann tävlingen i sin åldersgrupp! Helt otroligt häftigt! :D

Här e Linnéa på scenen under sitt bidrag.




(Bilder: www.facebook.com - Pristhina Kids Fest)
Fanns fler bilder men som ni ser finns resten på facebook. :)

Idag har jag varit i Boda borg med de nya konfirmanderna och alla ledare. Mycket roligt! Fast guuud vad trött man blir när man springer en hel dag upp och ner i trappor.
Nu har jag sett på senaste avsnittet av VD. Hemskt spännande! Och förut åkte Abbe och jag till Ica och jag köpte den nya tidningen om Breaking Dawn! Fick ett mejl från bion i stan om att man kunde boka biobiljetter till den nu, så ska snacka med mamma imorgon om det. Ja, annars imorgon ska jag skriva färdigt krönikan i svenskan. Går inte så bra.. Men men hoppas ni mår bra!

-F-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0