8 Januari ~ Grattis Pappa!

Hallå där alla glada!

Tiden går så fort nu om dagarna, så jag har inte hunnit skriva. Men igår var jag med en tjej som heter Madde. Det var längesen vi var så det var kul! Först gick vi på stan och kollade, hon skulle ha ett par byxor, men hon hittade inga, men jag köpte ett par svarta. (Y) Happy!  Sedan gick vi hem till mig och kollade på Eclipse, ovh käkade lite. På kvällen drog jag och min familj till relaxen på Ronja, och firade min morfar som fyllde 65 år igår.
Grattis morfar!!<3

Idag vaknade jag av mamma som väckte mig, för vi skulle gå upp och sjunga för pappa och ge presenter. Så idag kanske det kommer lite folk. Jag vet inte vilka som tittar in.. kanske lite släkt eller nåt.
Grattis, till världen bästa pappa på 50-1 dagen (49)! ;)<3

Bilden är från Öland 2010! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0