23 Januari - Tiden går föööör fort

Ojsan, vad länge sen det var jag skrev nu! Det har varit en konstig och lite jobbig vecka i skolan.. så det är väl därför jag helt har glömt bort bloggen. I fredags var jag med mamma, pappa och Linnéa och badade med Andreas familj från Målilla. Det var väldigt kul! Vi var i Hagdal i H-fred. Igår var jag med Magdalena.. det var längesen nu så det var kul! VI gick ut och fotade lite, med hennes nya stativ. Men det var innan vi var tvungna att springa in för det började snöa (?) igen! Haha, och idag ska vi till Linköping sen och shoppa lite.. om jag har tur så kanske jag hittar något eftersom det är rea OXO. :) Jag kanske hinner skriva mer ikväll..

Tänkte bara visa hur stressig min vecka som kommer , kommer bli nu!

Måndag: Kör 16.00 / Sånglektion 17.00
Tisdag: Genrep för Vattenkonserten (Kulturskolan)
Onsdag: Vattenkonsert 1 
Torsdag: (Hoppar över Vattenkonsert 2)  och går på första Streetdancen 19.00
Fredag: SO-prov

Jag undrar bara, hur jag ska hinna med allt det, samtidigt som alla läxor och provet på fredagen! :o Som rubriken.. 'Tiden går föööör fort'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0